Hyvä tietää

Tutustu tällä sivulla usein kysytyimpiin kysymyksiin.

Mistä löydän tuoreimman yhtiöjärjestyksen?

Jos olet osakas, saat yhtiöjärjestyksen kirjautumalla yhtiön asukasportaaliin osoitteessa https://asukas.hausvise.fi/. 


Kirjoita valintapainiketta painettuasi tekstiruutuun isännöitsijälle antamasi sähköpostiosoite ja pääset selailemaan osakkaiden käyttöön annettuja tiedostoja, joiden joukossa on myös viimeisin yhtiöjärjestys.


Jos olet tekemässä kauppaa osakkeesta, pyydä yhtiöjärjestys myyjältä. Mikäli hänellä ei ole yhtiöjärjestystä, voi kuka tahansa käydä hakemassa yhtiöjärjestyksen kaupparekisterin verkkosivujen kautta.


Osoitteenmuutokset ja tiedotteet osakkaille

Osoitteenmuutos suositellaan tehtäväksi verkkosivujen kautta, Osoitteenmuutoslomakkeelle pääsee valitsemalla valikosta "Osoitteenmuutos".


Yleisiä tiedotteita löytyy myös verkkosivuilta.


Osakkaiden käyttöön tarkoitetut tiedotteet  saat kirjautumalla yhtiön asukasportaaliin osoitteessa 

https://asukas.hausvise.fi/. 


Kirjoita valintapainiketta painettuasi tekstiruutuun isännöitsijälle antamasi sähköpostiosoite ja pääset selailemaan osakkaiden käyttöön annettuja tiedostoja, 


Huolehdi, että olet ilmoittanut isännöintiin toimivan sähköpostiosoitteen. 


Mikäli et käytä sähköpostia voit tilata tiedotteen verkkosivujen yhteydenottolomakkeella.





Kokouskutsut

Osakkaiden käyttöön tarkoitetut kokouskutsut liitteineen  saat kirjautumalla yhtiön asukasportaaliin osoitteessa https://asukas.hausvise.fi/. 


Kirjoita valintapainiketta painettuasi tekstiruutuun isännöitsijälle antamasi sähköpostiosoite ja pääset selailemaan osakkaiden käyttöön annettuja tiedostoja, 


Huolehdi, että olet ilmoittanut isännöintiin toimivan sähköpostiosoitteen. 


Mikäli et käytä sähköpostia voit tilata tiedotteen yhteydenottolomakkeella https://www.pko-toimistopalvelut.fi/yhteydenotto/ .








Minkälainen liinavaate varustus huoneistossa on valmiina?

Vuoteiden päätyy  valmiiksi sijoitettu lakanat ja tyynyliinat. 


Huoneistossa vaatekaapissa on lisäksi ylimääräiset "vara" lakanat. 


Huoneistossa myös kylpy- ja käsipyyhkeet.

Monelleko henkilölle huoneiston varustus on?

Huoneistoissa  2-11  on varusteet ja tarvikkeet neljälle henkilölle.


Huoneisto 1 on varustettu  6:lle henkilölle.


Mitä toimenpiteitä on tehtävä pois lähtiessä?

Imurointi, lattioiden ja tasojen pyyhkiminen. 


Liinavaatteet otetaan pois vuoteista ja kerätään kylpyhuoneisiin tätä tarkoitusta varten jätettyihin pyykkipusseihin, samoin pyyhkeet. 


Roskat viedään roskakatoksessa olevaan jäteastiaan. Muista jätelajittelu. 


Tyhjiä pulloja ei saa jättää huoneistoon tai roskakatokseen! 


Astiat tulee pestä ja jättää puhtaaksi. Astianpesukonetta EI SAA jättää yksin pesemään lähtiessä. Huoneisto on oltava samassa kunnossa kuin tullessa.

Mitä teen jos sauna ei lämpene?

Saunan kiukaassa on kaksi erillistä käyttökytkintä. 


Toisella niistä säädetään lämpötilaa ja toisella lämmitysaikaa. 


Tarkista että kiukaan termostaattia ei ole käännetty nolla-asentoon tai hyvin matalalle lämmölle. 


Kiukaan käyttö kytkintä käännettäessä on huomioitava, että pidemmälle käännettäessä lämmitys ei kytkeydy päälle. Tuossa asennossa kiukaan aikakello lähtee päälle. 


Käännettäessä kytkintä vain neljänneskierros alkavat vastukset lämmetä välittömästi.

Voiko huoneistoon tuoda lemmikkieläimen?

Yhtiön hallituksen on päättänyt, että lemmikin voi tuoda mukanaan, mutta vierailijoiden on huolehdittava erityisesti loppusiivouksesta erityisellä huolellisuudella eikä lemmikkiä saa päästää vuoteille ja vuodesohville. Vierailun jälkeen on varauduttava siihen, että siivoksesta voi tulla lisäsiivouslasku.


Lemminkin ulkoiluttamisessa huolehdittava, että piha- ja nurmikkoalueet jäävät siistiin kuntoon.

Share by: